7 квітня один з головних рупорів Кремля «РИА-Новости» повідомив про те, що компанія PepsiCo, планує створення напоїв спеціально для російського ринку.

Автор новини, яку активно розтиражували ЗМІ країни-агресора, посилається на презентацію PepsiCo, де представлено 8 позицій продукту під назвою New Cola.

Серед них — напої зі смаком апельсина та лимона з лаймом, які значаться під брендом Fruitz. Також повідомляється про можливість розширення асортименту місцевого бренду «Русский дар», який раніше випускав тільки квас, за рахунок лимонадів з різними смаками.

Реакції PepsiCo на новину, яка розходиться з її заявами про припинення виробництва напоїв на території країни-агресора, поки що немає. Проте експерти нагадують, що це вже не перший привід засумніватися в щирості намірів компанії, залишити запоребриковий ринок. Раніше вона заявила про збереження в країні-терористі бізнесу тільки в частині «соціально важливої категорії дитячого харчування» і закриє виробництво своїх головних напоїв Pepsi, Mirinda и 7UP. Проте, нічого не сказала про іншу частину свого бізнесу – виробництво та продаж на ринку росії різноманітних чіпсів та сухариків під брендами Lay`s, Хрустім, Cheetos та Doritos. А пізніше в мережі з’явились скріни переписки представника Lay`s зі споживачами, де не дається ствердної відповіді на питання про те, що бренд залишає країну-агресора, а також про те, що попри гучні заяви ці бренди продовжують рекламну активність на ринку рф.

Больше новостей на нашем телеграм-канале: https://t.me/volnorezodessa