За 10 місяців 2018 року великий бізнес Півдня отримав 4595 адміністративних послуг

За 10 місяців 2018 року великий бізнес Півдня отримав 4595 адміністративних послуг

Розвиток сервісної складової у взаємодії з платниками та якісне адміністрування податків і зборів мають стати першочерговими завданнями для кожного працівника фіскальної служби умовах реформування податкової системи.

Одеське управління Офісу великих платників податків ДФС працює за принципом оперативного та якісного обслуговування великого бізнесу.

Фахівці Одеського управління докладають максимум зусиль для інформування суб'єктів підприємництва про актуальні новації у податковому законодавстві, що почали діяти у 2017 році. На цьому наголосила очільник Одеського управління Вікторія Талпа.

Вікторія Талпа

Вікторія Талпа

Вона підкреслила, що пріоритет спеціалістів служби – допомогти платникам адаптуватися до змін, які відбулися майже у кожному розділі Податкового кодексу України.

За 10 місяців 2018 року великий бізнес Півдня отримав 4595 адміністративних послуг.

В результаті проведеної роботи зареєстровано 2424 книг обліку розрахункових операцій, 315 реєстраторів розрахункових операцій та 393 розрахункових книжок, а також видано 1390 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами ДФС, 18 довідок про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи), 23 довідки про підтвердження статусу податкового резидента України .

Також, показником успішної роботи можна вважати відсутність скарг на роботу Одеського управління Офісу ВПП ДФС.

Слід зазначити, з метою спрощення обслуговування платників на сайті ДФС України функціонують електронні сервіси. Це дозволяє платникам податків уникнути зайвих витрат часу та отримати необхідну інформацію.

Так, модернізований сервіс «Електронний кабінет платника», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС, включає дві функціональні частини: відкрита (загальнодоступна); приватна (особистий кабінет).

Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).

Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП). Електронний цифровий підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, зокрема, безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України.

У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість, в залежності від типу платника (юридична або фізична особа) доступні окремі розділи, зокрема: Новини; Інформація з реєстрів; Бланки податкової звітності; Контакти та адреси центрів обслуговування платників; Подання заяв, запитів для отримання інформації; Стан розрахунків з бюджетом; Сервіси системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ).

Отримати консультацію з питань податкового, митного законодавства можна за допомогою «Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу» (ЗІР).

Зміст відповідей на актуальні питання платників податків постійно оновлюється, таким чином кожен може отримати відповідну інформацію.

Для представників бізнес-спільноти, які віддають перевагу безпосередньому спілкуванню з фахівцями Одеського управління Офісу великих платників податків ДФС нагадуємо про режим роботи: з понеділка по четвер з 09.00 до 18.00, в п’ятницю – з 09.00 до 16.45. Обідня перерва – з 13:00 до 13:45.

Utesov
Столярная
Хостинг в Украине

Sorry, comments are closed for this post.